OPTIMOINTI      DPF/EGR OFF      AdBlue OFF      DTC-s OFF         HINNAT        UUTISET     Yhteystiedot 
Chip Tuning / Teho ohjelmoinnit
DPF/FAP ohjelmoinnit
EGR ohjelmoinnit
AdBlue ohjelmoinnit
DSG ohjelmoinnit
V-max ohjelmoinnit
Ajonesto ohjelmoinnit
Alpha-N/ MAF ohjelmoinnit
Lambda / O2 / Cat ohjelmoinnit
Stage2, Stage3 ohjelmoinnit
DTC poisto ohjelmoinnit
Start/Stop ohjelmoinnit
Swirl Flaps ohjelmoinnit
Custom ohjelmoinnit
Henkilöauton ADBLUE (SCR) POISTO:

Kuorma-autojen AdBlue systeemien viat ovat olleet tuttuja asiakkaille jo pitkään.
Nyt on aloitettu kyseistä systeemiä käyttämään myös henkilö- ja pakettiautoilla.... Meidän ilmastossa esintyykin kyseisessä systeemissä usein häiriöitä ja niiden korjaus voi osoittautua hyvin kalliiksi.
Tunnettuja virheitä: 220B, P203A, P20EE, P202B, P205A, P20B9, P20E8, P208B jne
Tarjoamme ratkaisua koko systeemin poistoksi! Emme käytä minkäänlaisia emulaattoreita tai signaalien jäljitteliöitä – koko työ tehdään ohjelmiston tasolla.

Tulevaisuudessa ei tarvitse enää uudestaan lisätä Adblue lisäainetta ja NoX anturin virheet ei pakota teitä enää uudestaan palvelua vierailemaan.
Suositeltavaa tehdä yhdessä DPF suodattimen ohjelmoimisen/poiston kanssa.

Pystymme tekemään ohjelmointia seuraaville auton tuotemerkeille:
 AUDI, BMW, DODGE, JEEP, MAZDA, MERCEDES, MITSUBISHI, PORSCHE, SEAT, SKODA, VW



Kuorma-auton ADBLUE (SCR) POISTO:

Kuorma-autoihin SCR-järjestelmä (AdBlue) on tullut EU4 päästöluokitusten myötä vähentämään NOx päästöjä.
Valitettavasti SCR-järjestelmän toimivuus ja ylläpito on ainakin vanhemmiten varsin haasteellista ja myös kallista.
Jos ajoneuvonne SCR-järjestelmässä ongelmia tai olette turhautuneet tuloksettomiin korjausyrityksiin,
voimme tarjota teille vaihtoehtoisen tavan saada auto taas tienpäälle tuottamaan rahaa ja samalla voitte unohtaa SCR-murheet lopullisesti.

Tarjomme kuorma-autolle riipu merkista/mallista kas AdBlue poisto ohjelmaisti vai uuden sukupolven SCR-emulaattoreilla. Niidä voi asentaa autoon vaikka sen SCR-järjestelmä olisikin jo viallinen.
Toinen merkittävä etu on NOx -anturin simulointi. NOx anturin simulointi pois sulkee NOx anturin käytöstä ja vaikka NOx anturi myöhemmin vikaantuisikin.
Ei se aiheuta ongelmia järjestelmään. Alkuperäinen SCR-järjestelmä on mahdollista ottaa takaisin käyttöön.
AdBluen käytöstä poisto ei vaikuta katsastuksessa mitattaviin päästöihin!

Huom!
Asiakas on tietoinen ajoneuvon päästöluokituksen muuttumisesta ja kantaa yksin vastuun muutostöistä.

Chip Tuning Turunen
Uilonpurontie 13
81220 JAKOKOSKI
SUOMI
E-mail: info@chiptuning-turunen.fi
Puh: 040 938 3115

Y-tunnys: 2682854-3
Aukioloajat:


Ma-Pe: 8 - 19
La: 10 - 16
Su: 12 - 16

CTS - Chip Tuning Solutions
 margin: 0 auto; width: 1024px; } ADBLUE ohjelmointi